Меню
Адно акно
Праца з кадрамі
Прыёмы грамадзян, прамыя тэлефонныя лініі
Для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Адзіны дзень інфармавання
Афіцыйныя дакументы
Старшыня Асiповiцкага раённага выканаўчага камітэта
Паважаныя сябры! Мы рады вітаць вас на нашым сайце, які дапаможа бліжэй пазнаёміцца з нашым раёнам...
Асіповіцкі раён - адзін з найбуйнейшых прамысловых цэнтраў рэгіёну Магілеў, найважнейшага транспартнага цэнтра краіны.
Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00
Аўкцыёны
Сфера паслуг
Інфармацыя ЖКГ
Садзейнічанне занятасці насельніцтва
Інфармацыя аддзела архітэктуры і будаўніцтва
Рэестр пустых дамоў
Аб'екты нерухомай маёмасці
Паслуга па кіраванні агульнай маёмасцю
Гуманітарнае супрацоўніцтва
Інфраструктура
Ахова працы
Дзяржаўная ўстанова "Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна"
Юрыдычны адрас: 213765, Рэспубліка Беларусь, Магілёўская вобласць, г.Асіповічы, вул. Каданчыка, 1, каб.16
Адрас электроннай пошты: Е-mail: senter.osip@osipovichi.gov.by (для дзелавой перапіскі)
Тэлефон прыёмнай: 8 (02235) 42 0 81
Графік працы:
Панядзелак - пятніца - з 08.00 па 17.00
Перапынак на абед - з 13.00 па 14.00
Выхадныя: субота, нядзеля
Дзяржаўная ўстанова «Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна» (далей – Цэнтр) утворана 1 красавіка 2020 г. на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 снежня 2019 г. № 475 «Аб забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый», і рашэнні Асіповіцкага раённага выканаўчага камітэта №6-13 ад 14.02.2020 г.
Па стане на 1 кастрычніка 2023 г. колькасць бюджэтных арганізацый, забеспячэнне дзейнасці якіх ажыццяўляе Цэнтр, склала - 67 адзінак, з іх 45 - устаноў адукацыі, 8 - устаноў культуры і мастацтва, 11 - сельскія выканаўчыя камітэты, 1-архіў, 2 - спорту і турызму.
Штатная колькасць Цэнтра па стане на 1 кастрычніка 2023 г. склала 134,25 адзінак. Цэнтр з'яўляецца юрыдычнай асобай, фінансуецца з раённага бюджэту.
Асноўная мэта Цэнтра - забеспячэнне фінансава-гаспадарчай дзейнасці абслугоўваных арганізацый.
Цэнтр у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе вядзенне бухгалтарскага ўліку, складанне бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці абслугоўваных арганізацый, а таксама ажыццяўленне іншага забеспячэння іх дзейнасці, накіраванага на падтрымку асноўнага віду дзейнасці, у тым ліку:
рамонт і тэхнічнае абслугоўванне дзяржаўнай маёмасці;
эксплуатацыя аўтаматызаваных інфармацыйных сістэм;
аўтамабільныя перавозкі;
кантроль за ажыццяўленнем дзейнасці звязанай з рэалізацыяй мерапрыемстваў па ахове працы і пажарнай бяспецы;
ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з захоўваннем архіўных дакументаў;
іншыя віды паслуг, не забароненыя заканадаўствам, прадугледжаныя ў дагаворах аб аказанні паслуг.
Асноўнымі відамі паслуг Цэнтра з'яўляюцца:
фарміраванне, зацвярджэнне і вядзенне гадавога плана дзяржаўных закупак, які ўключае зводны пералік асобных тавараў (работ, паслуг), набыццё якіх запланавана ў адпаведным фінансавым годзе для абслугоўваемых бюджэтных арганізацый і ўзгоднена з адпаведнымі распарадчыкамі бюджэтных сродкаў;
правядзенне працэдур дзяржаўных закупак тавараў (работ, паслуг) па зводным пераліку, для патрэб абслугоўваных арганізацый, заключэнне дагавораў дзяржаўных закупак такіх тавараў (работ, паслуг) і забеспячэнне іх выканання, у тым ліку прыёмкі пастаўленых тавараў (выкананых работ, аказаных паслуг) і іх аплата;
выкарыстанне бюджэтных сродкаў і сродкаў ад дзейнасці арганізацый, якія прыносяць даходы, выкананне іх абавязку атрымальнікаў бюджэтных сродкаў;
ажыццяўленне асобных функцый распарадчыкаў бюджэтных сродкаў, ускладзеных на абслугоўваныя арганізацыі, ва ўзаемадзеянні з гэтымі арганізацыямі ў частцы:
падрыхтоўка разлікаў неабходных асігнаванняў да праекта адпаведнага мясцовага бюджэту на чарговы фінансавы год, праектаў зводных бюджэтных каштарысаў, каштарысаў даходаў і расходаў пазабюджэтных сродкаў абслугоўваных арганізацый;
падрыхтоўка на падставе аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці абслугоўваных арганізацый прапаноў для прыняцця распарадчыкамі бюджэтных сродкаў рашэнняў па кіраванні бюджэтнымі назначэннямі і вызначэння парадку іх выкарыстання;
вядзенне рэестраў расходных абавязацельстваў распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
забеспячэнне своечасовага і поўнага паступлення даходаў у бюджэты ў адпаведнасці з кампетэнцыяй распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
складанне зводнай бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці згодна з заканадаўствам аб бухгалтарскім уліку і бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці, падрыхтоўкі іншых звестак аб выкарыстанні бюджэтных сродкаў, а таксама своечасовага прадстаўлення такой справаздачнасці і звестак у складзе і парадку, вызначаных Міністэрствам фінансаў, у фінансавы аддзел райвыканкама і адпаведным распарадчыкам бюджэтных сродкаў;
выкананне асобных функцый падведамных адміністратараў даходаў бюджэту ў межах паўнамоцтваў, устаноўленых рашэннямі райвыканкама;
пералічэнне абавязковых страхавых узносаў, узносаў на прафесійнае пенсіённае страхаванне і іншых плацяжоў у бюджэт дзяржаўнага пазабюджэтнага фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь за абслугоўваныя арганізацыі, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый у адносінах, якія рэгулююцца заканадаўствам аб дзяржаўным сацыяльным страхаванні;
пералічэнне Беларускаму рэспубліканскаму унітарнаму страхавому прадпрыемству «Белдзяржстрах» страхавых узносаў абслугоўваных арганізацый па абавязковым страхаванні ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый, устаноўленых заканадаўствам, якое рэгулюе парадак і ўмовы ажыццяўлення абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці. ;
вытворчасць утрыманняў з заработнай платы работнікаў абслугоўваных арганізацый у адпаведнасці з заканадаўствам;
кантроль за якасцю і своечасовым правядзеннем рамонтаў ва ўстановах, правядзенне ў неабходных выпадках абмераў і праверак правільнасці набыцця матэрыялаў на аб'екты, іх спісанні пры правядзенні рамонтна-гаспадарчых работ;
кантроль за эканоміяй паліўна-энергетычных рэсурсаў;
кантроль за зместам будынкаў абслугоўваных арганізацый, перададзеных у аператыўнае ўпраўленне арганізацыі ў належным стане ў адпаведнасці з дзеючымі санітарна-гігіенічнымі і супрацьпажарнымі нормамі і правіламі;
ажыццяўленне дзейнасці звязанай з арганізацыяй абслугоўвання электра-і цеплавыкарыстоўваючых установак;
ажыццяўленне іншых статутных функцый і дзяржаўна значных задач у адпаведнасці з рашэннямі райвыканкама і заключанымі з абслугоўванымі арганізацыямі дагаворамі.
Цэнтр мае права ў межах кампетэнцыі:
удзельнічаць у распрацоўцы і рэалізацыі дзяржаўных праграм;
запытваць і атрымліваць ва ўстаноўленым парадку неабходную інфармацыю ад дзяржаўных органаў і іншых арганізацый, а таксама грамадзян;
узаемадзейнічаць з дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі;
ажыццяўляць іншыя паўнамоцтвы ў адпаведнасці з заканадаўствам.
Спецыялістамі Цэнтра аказваецца метадычная дапамога бюджэтным арганізацыям у падрыхтоўцы дакументаў па пытаннях аховы працы, інструкцый, правядзенні інфармацыйных мерапрыемстваў з выездам ва ўстанову адукацыі.
Цэнтр пастаянна ставіць перад сабою задачы аб якасным выкананні ўскладзеных на ўстанову задач. Праводзіць работу па тлумачэнні норм заканадаўства кіраўнікам бюджэтных арганізацый па розных пытаннях.
Адрас: г.Асіповічы, вул.Каданчыка, 1, каб.16
№ п/п
Пасада
П.І.І.
№ працоўнага тэлефона
1
Кіраўнік
Аржаных Андрэй Валер'евіч
8 (02235)
57 2 82
2
Намеснік кіраўніка
Барташэвіч Ірына Віктараўна
36 7 54
3
Галоўны бухгалтар
43 3 25
4
Прыёмная
Качан
Ірына Міхайлаўна
42 0 81
5
Начальнік філіяла па забеспячэнні
дзейнасці ўстаноў культуры
21 0 77
6
Загадчык сектара па забеспячэнні дзейнасці сельскіх выканаўчых
камітэтаў
Каўко Вольга Сяргееўна
66 0 83
7
Загадчык сектара па забеспячэнні дзейнасці ўстаноў спорту і турызму
Гальчэня Вікторыя Аляксандраўна
52 1 02
Графік "прамых тэлефонных ліній" на чацвёрты квартал 2023 года службы
ДУ "Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна"
Прозвішча, імя
Дзень правядзення, час
№ кабінета, службовага тэлефона
16.10.2023,
9.00-12.00
19,
57-2-82
20.11.2023,
16,
36-7-54
Цэдрык Аліна Юр'еўна
18.12.2023,
28,
43-3-25
Заўвага: у выпадку ўзнікнення службовай неабходнасці ў графік могуць уносіцца змены.
+375(2235)42081– тэлефон дыспетчарскай службы ДУ «Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна», якая дзейнічае па прынцыпе «гарачай лініі»
ГРАФІК
асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама прадстаўнікоў юрыдычных асоб у ДУ "Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна"
Дні
прыёму
Час прыёму
Адрас, тэлефон
АРЖАНЫХ
Андрэй
Валер'евіч
серада
8.00 -13.00
г. Асіповічы, вул. Каданчыка, 1, каб. 19
тэл.: 8 (02235) 57 2 82
Барташэвіч
Ірына
Віктараўна
аўторак
г. Асіповічы, вул. Каданчыка, 1, каб. 16
тэл.: 8 (02235) 36 7 54
Папярэдні запіс на асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца па тэлефоне 8 (02235) 42 0 81 (архіварыус) з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 у працоўныя дні штодзень.
Пералік адміністрацыйных працэдур , якія ажыццяўляюцца ДУ "Міжгаліновы цэнтр па забеспячэнню дзейнасці бюджэтных арганізацый Асіповіцкага раёна" ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 200 ад 26.04.2010г. "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" (з дапаўненнямі і змяненнямі)
Цэнтр графік прамых тэлефонных ліній на 1 квартал