Наладкі
Наладкі шрыфта
Arial
Times New Roman
Памер шрыфта
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Паменшаны
Стандартны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
АСІПОВІЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Галоўная / Службы і ведамствы / Раённая інспекцыя прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя

Раённая інспекцыя прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя


МІНІСТЭРСТВА ПРЫРОДНЫХ РЭСУРСАЎ І АХОВЫ НАВАКОЛЬНАГА АСЯРОДДЗЯ

Магілёўскі абласны камітэт прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя

Асіповіцкая раённая інспекцыя прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя

Начальнік інспекцыі - РОГАЛЬ Сяргей Яўгенавіч

Галоўны спецыяліст інспекцыі - ХВІСЕВІЧ Юлія Аляксееўна

Адрас: 213763, г.Асіповічы, вул.Гагарына, 51

e-mail: oiproos@mogilevpriroda.gov.by

Кантактны тэлефон: 8 (02235) 57-3-37

Факс: 8 (02235) 56-4-59

Рэжым працы: з 9.00 да 18.00, перапынак – з 13.00 да 14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля

ПЕРАЛІК службовых асоб, якія ажыццяўляюць адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у Магілёўскім абласным камітэце, гарадскіх і раённых інспекцыях прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя, а таксама асоб, якія іх замяняюць у выпадку іх часовай адсутнасці

ГРАФІК прыёму грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб:

першая серада месяца - начальнік інспекцыі - з 08.00 да 14.00

Запіс на асабісты прыём праводзіцца кожны 1-ы аўторак месяца ў кабінеце галоўнага спецыяліста інспекцыі па тэл. 56-459

ГРАФІК ПРАВЯДЗЕННЯ "ПРАМОЙ ТЭЛЕФОННАЙ ЛІНІІ"

Асіповіцкай раённай інспекцыі прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя на 2023 год

Назва мерапрыемства Хто праводзіць Дата правядзення Тэлефон, час правядзення мерапрыемства
Прамая тэлефонная лінія Начальнік інспекцыі Рогаль Сяргей Яўгенавіч

4 траўня

6 ліпеня

5 кастрычніка

8-02235-57337

з 9.00 да 10.00

Дзяржаўная пошліна за выдачу дазволаў у галіне прыродакарыстання

Памеры ставак дзяржаўнай пошліны:

-выдача дазволаў на выкіды забруджвальных рэчываў у атмасфернае паветра, захоўванне і пахаванне адходаў вытворчасці, спецыяльнае водакарыстанне

8 базавых велічынь

-выдача комплекснага прыродаахоўнага дазволу

20 базавых велічынь

-унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у дазвол на спецыяльнае водакарыстанне, прадаўжэнне тэрміну яго дзеяння, выдача дублікатаў такога дазволу, унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у дазвол на захоўванне і захаванне адходаў вытворчасці, выдача дубліката гэтага дазволу, унясенне змяненняў і (або ) дапаўненняў у дазвол на выкіды забруджвальных рэчываў у атмасфернае паветра, падаўжэнне тэрміну яго дзеяння

4 базавыя велічыні

-унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у комплексны прыродаахоўны дазвол, прадаўжэнне тэрміну яго дзеяння, выдача дубліката такога дазволу

8 базавых велічынь

Прызначэнне плацяжу: дзяржаўная пошліна за (у адпаведнасці з табліцай, прадстаўленай вышэй)

Бенефіцыяр

Галоўнае ўпраўленне МФ РБ па Магілёўскай вобласці

р/р BY 36 AKBB 36029170100080000000

УНП бенефіцыяра

Банк атрымальніка

ААТ "ААБ Беларусбанк"

г. Мінск, AKBBBY 2 X

Прызначэнне плацяжу

код плацяжу ў бюджэт - 03001

чарговасць плацяжу - 13

ІНФАРМАЦЫЯ

Штучныя кветкі наносяць шкоду прыродзе і небяспечныя для здароўя чалавека!

Аб недапушчэнні выкарыстання ў азеляненні інвазіўных відаў раслін

ЗАХАВАЕМ І АБАРОНЫМ ПЕРШАЦВЕТЫ

ПЕРШАЦВЕТЫ, якія адносяцца да відаў, якія ўключаны ў Чырвоную кнігу Рэспублікі Беларусь.

Аб ходзе рэалізацыі інфармацыйнай кампаніі (акцыі) «Раскажы аб сваёй крыніцы» ў Асіповіцкім раёне

Асіповіцкая раённая інспекцыя прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя інфармуе аб тым, што 18 студзеня 2021 г. унесены змяненні ва Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 чэрвеня 2008 г. № 348 "Аб таксах для вызначэння памеру кампенсацыі шкоды, прычыненай навакольнаму асяроддзю". Дзеянне гэтага ўказа накіравана на ўдасканаленне прававога рэгулявання адносін, якія ўзнікаюць у працэсе абыходжання з адходамі.

З улікам таго, што адходы могуць уяўляць непасрэдную або патэнцыйную небяспеку прычынення шкоды навакольнаму асяроддзю з прычыны іх шкоднага ўздзеяння, адным з асноўных прынцыпаў у галіне абыходжання з адходамі з'яўляецца кампенсацыя шкоды, прычыненай пры абыходжанні з адходамі навакольнаму асяроддзю.

У практыцы работы інспекцыі на пастаяннай аснове выяўляюцца выпадкі парушэння заканадаўства аб абыходжанні з адходамі, у тым ліку выклікаючымі грамадскі рэзананс. Пры гэтым рычагі ўздзеяння на парушальнікаў прыродаахоўнага заканадаўства не заўсёды з'яўляюцца дастатковымі.

З мэтай навядзення парадку на зямлі і стымулявання суб'ектаў гаспадарання і грамадзян да выканання патрабаванняў заканадаўства ў галіне аховы навакольнага асяроддзя і быў падрыхтаваны гэты Указ.

Указам прадугледжваецца ўстанаўленне такс за запарушванне навакольнага асяроддзя адходамі ў залежнасці ад:

віду (падвіду) зямель і плошчы засмечаных адходамі зямель;

альбо ступені і класа небяспекі адходаў, іх масы.

У якасці памеру кампенсацыі шкоды, прычыненай навакольнаму асяроддзю ў выніку яе запарушвання адходамі, прымаецца найбольшае з яго значэнняў.

За мінулы перыяд 2021 года райінспекцыяй выяўлена 6 фактаў прычынення шкоды, якая выявілася ў забруджванні навакольнага асяроддзя адходамі.

З іх 5 фактаў - дапушчана юрыдычнымі асобамі раёна. Найбольшая сума прад'яўленай прэтэнзіі аб кампенсацыі шкоды склала 8105 рублёў, найменшая 883 рублі. І 1 факт дапушчаны - фізічнай асобай, памер прычыненай шкоды склаў 353 рублі.

Акрамя таго, за парушэнне патрабаванняў заканадаўства аб абыходжанні з адходамі прадугледжана таксама адміністрацыйная адказнасць па частцы 3 артыкула 16.44 Кодэкса аб адміністрацыйных правапарушэннях Рэспублікі Беларусь, якая прыводзіць да накладання штрафу да 30 базавых велічынь, а на юрыдычную асобу да 1000 базавых велічынь.

Пра забарону сельскагаспадарчых падлог і выпальвання сухой расліннасці на тэрыторыі РЭСПУБЛІКІ

Беражыце першацветы!

Дрэвы. Куды звяртацца

Што рабіць, калі знайшлі хворай, параненай, траўміраванай дзікай жывёлы? Ці магу УЗЯЦЬ ЯГО ДАДОМУ?

У ДВАРЫ НА ГАЗОНАХ ПАРКУЮЦЦА МАШЫНЫ? Што кажа экалогія з гэтай нагоды?

Лічым, што такая паркоўка аўтамабіляў па-за спецыяльна прызначанымі для гэтага месцамі з'яўляецца, у першую чаргу парушэннем правілаў дарожнага руху.

На самай справе пад газонам разумеецца ўчастак са створаным (паляпшаным) травяным покрывам, і (або) улічаны ў якасці газона пры ўліку аб'ектаў расліннага свету - таму пашкоджаны ўчастак травянога покрыва дваровай тэрыторыі можа і не з'яўляцца газонам. Таксама факт дэградацыі земляў надыходзіць пры глыбіні знятага глебавага покрыва больш за 20 см. Таму даказаць факт парушэння менавіта прыродаахоўнага заканадаўства ў выпадку паркоўкі аўтамабіляў па-за асфальтавым пакрыццём часта цяжка.